Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi

Stok Kodu:
9786052263419
Boyut:
13,5x19,5
Sayfa Sayısı:
135
Baskı Sayısı:
2
Basım Tarihi:
2021
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Kategori:
%28 indirimli
143,00
102,96
Taksitli fiyat: 6 x 18,88
Temin süresi 2 gündür.
9786052263419
876493
Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi
Dijital Oyun Endüstrisi Terminolojisi
102.96

Dijital Oyun Endüstrisi Dünya'yı değiştiriyor, dönüştürüyor. İnsanların günlük eğlence anlayışlarını, sosyal çevrelerini ve ilişkilerini, iletişim kurma biçimimizi dahi etkiliyor. İnsanlar Oyunlarla tanışıyor, dostluklarını ilerletiyor, takımlar kuruyor, birlikte zor görevlere ve maceralara yelken açıyorlar.


Bunu dil, din ırk sınırlaması olmadan yapıyorlar. Birlikte seyahat ettiğiniz bir başka insanı tanır gibi yeni dostlarınızı bu süreçte tanıyorsunuz. Tek kişilik oyunlarla kendinizi dahi tanıyor ve yeteneklerini geliştiriyorsunuz.


Öte yandan oyun sektörü hazırlığı, üretimi, yayınlaması ve pazarlanması ile zahmetli, özel yetenek ve bilgi düzeyi gerektiren bir sektör.


Oyun Sektörüne nitelikli işgücünün, daha nitelikli programlarla sektöre kazandırılmasının hedeflenmesi çok önemli. Bu konuda çabaların aralıksız sürmesi gerekecek.
Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabının size bu yeni Dünyanın kapılarını açmasını ve kavramsal düzeyde anlamanız için yardımcı olacağını umuyoruz.


Bu kitap Oyuncu olmanın dışında, oyun sektöründe bir kariyer hedefliyorsanız size küçük bir pencereden de olsa bu sektörü tanımanız için yardımcı olabilir.


Bu kitabın hedef kitlesi oyun sektörünü daha yakından tanımak isteyen herkes. Öğrenciler, öğretmenler, farklı sektörlerde çalışan ve bu alana ilgi gösteren profesyoneller, aileler, medya çalışanları, kamu görevlileri ve uzmanları.


Ürün olarak dijital oyunlar oldukça kapsamlı ve çeşitli disiplinlerden geliştirilen teknikler barındırır.


Aynı zamanda hem teknolojik gelişim boylamı, hem de platform çeşitliliği ve yeniliği enleminde dinamik ve değişkendir. Geliştiriciler için bu çeşitliliğin teknikleri ve terimlerine hâkimiyet çok önemlidir. Elinizdeki kitap kapsamlı olarak bu terimleri öğrenmeniz için etkili bir araçtır.
Mehmet Ecevit Gram Games


"Üniversitelerin istatistik ve mühendislik bölümlerinde okuyan, özellikle de "machine learning" ile de yakından ilgili olan gençlerin oyun sektöründe ilerleyen yıllarda çok ciddi fark yaratabileceğine inanıyorum. Kendisinin ve oyunun kaderini de değiştirebilecek. Kavramlara ve terminolojiye hâkim olmak bu anlamda ilk basamak. Anlamaya ve üretmeye başlayın." İbrahim Akman Founder/CEO Masomo Games

Dijital Oyun Endüstrisi Dünya'yı değiştiriyor, dönüştürüyor. İnsanların günlük eğlence anlayışlarını, sosyal çevrelerini ve ilişkilerini, iletişim kurma biçimimizi dahi etkiliyor. İnsanlar Oyunlarla tanışıyor, dostluklarını ilerletiyor, takımlar kuruyor, birlikte zor görevlere ve maceralara yelken açıyorlar.


Bunu dil, din ırk sınırlaması olmadan yapıyorlar. Birlikte seyahat ettiğiniz bir başka insanı tanır gibi yeni dostlarınızı bu süreçte tanıyorsunuz. Tek kişilik oyunlarla kendinizi dahi tanıyor ve yeteneklerini geliştiriyorsunuz.


Öte yandan oyun sektörü hazırlığı, üretimi, yayınlaması ve pazarlanması ile zahmetli, özel yetenek ve bilgi düzeyi gerektiren bir sektör.


Oyun Sektörüne nitelikli işgücünün, daha nitelikli programlarla sektöre kazandırılmasının hedeflenmesi çok önemli. Bu konuda çabaların aralıksız sürmesi gerekecek.
Oyun Endüstrisi Terminolojisi kitabının size bu yeni Dünyanın kapılarını açmasını ve kavramsal düzeyde anlamanız için yardımcı olacağını umuyoruz.


Bu kitap Oyuncu olmanın dışında, oyun sektöründe bir kariyer hedefliyorsanız size küçük bir pencereden de olsa bu sektörü tanımanız için yardımcı olabilir.


Bu kitabın hedef kitlesi oyun sektörünü daha yakından tanımak isteyen herkes. Öğrenciler, öğretmenler, farklı sektörlerde çalışan ve bu alana ilgi gösteren profesyoneller, aileler, medya çalışanları, kamu görevlileri ve uzmanları.


Ürün olarak dijital oyunlar oldukça kapsamlı ve çeşitli disiplinlerden geliştirilen teknikler barındırır.


Aynı zamanda hem teknolojik gelişim boylamı, hem de platform çeşitliliği ve yeniliği enleminde dinamik ve değişkendir. Geliştiriciler için bu çeşitliliğin teknikleri ve terimlerine hâkimiyet çok önemlidir. Elinizdeki kitap kapsamlı olarak bu terimleri öğrenmeniz için etkili bir araçtır.
Mehmet Ecevit Gram Games


"Üniversitelerin istatistik ve mühendislik bölümlerinde okuyan, özellikle de "machine learning" ile de yakından ilgili olan gençlerin oyun sektöründe ilerleyen yıllarda çok ciddi fark yaratabileceğine inanıyorum. Kendisinin ve oyunun kaderini de değiştirebilecek. Kavramlara ve terminolojiye hâkim olmak bu anlamda ilk basamak. Anlamaya ve üretmeye başlayın." İbrahim Akman Founder/CEO Masomo Games

AKBANK
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 102,96    102,96   
2 52,51    105,02   
3 35,69    107,08   
4 27,28    109,14   
5 22,24    111,20   
6 18,88    113,26   
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 102,96    102,96   
2 52,51    105,02   
3 35,69    107,08   
4 27,28    109,14   
5 22,24    111,20   
6 18,88    113,26   
GARANTİ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 102,96    102,96   
2 52,51    105,02   
3 35,69    107,08   
4 27,28    109,14   
5 22,24    111,20   
6 18,88    113,26   
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 102,96    102,96   
2 52,51    105,02   
3 35,69    107,08   
4 27,28    109,14   
5 22,24    111,20   
6 18,88    113,26   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat