Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl:18 Sayı : 74 Sinema

Stok Kodu:
3990000032183
Boyut:
16,5x24
Sayfa Sayısı:
242
Baskı Sayısı:
1
Basım Tarihi:
2015
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
Dili:
Türkçe
%11 indirimli
150,00
133,50
3990000032183
365173
Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl:18 Sayı : 74 Sinema
Doğu Batı Düşünce Dergisi Yıl:18 Sayı : 74 Sinema
133.50

Bülent Diken Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş


Tunç Yıldırım Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam'ın Stand Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)


Zehra Cerrahoğlu Zıraman 1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri


Pınar Ferry Kanun Namına'dan Eşkıya'ya Türk Sineması'nda Adalet Savaşçısı


Yasin Sofuoğlu Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema


Alkan Avcıoğlu Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar


Eren Yüksel Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet


Esin Berktaş Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas'ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili


Özge Yalçın İtalya'da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği


Yunus Namaz Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal'de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere


Yusuf Ziya Gökçek Kolonyal Hafıza'dan Dekolonizasyon Öforisi'ne: Afrika Sinemasını Hikayeleştirmek

Bülent Diken Kış Uykusu– Sosyal Bir Topoloji Olarak Yokoluş


Tunç Yıldırım Türk Sinema Tarihyazımı ve Türler: Yeşilçam'ın Stand Türlerine Giriş Melodramlar – Köy Filmleri (1948–1959)


Zehra Cerrahoğlu Zıraman 1990 Sonrası Türkiye Sineması ve Reha Erdem Filmleri


Pınar Ferry Kanun Namına'dan Eşkıya'ya Türk Sineması'nda Adalet Savaşçısı


Yasin Sofuoğlu Bir Yalınlık Olarak Varoluş, Bir Duygulanım Olarak Sinema


Alkan Avcıoğlu Görsel Haz Politikası Üzerinde Oyunlar: Suç Objesi Olarak Kadınlar


Eren Yüksel Kadın Yönetmenlerin Filmlerinde Erkeklik Temsilleri ve Şiddet


Esin Berktaş Yunan Yeni Dalga Sineması: Avranas'ın Şiddet Güzeli Filminde Aile İçi Cinsel İstismarın Temsili


Özge Yalçın İtalya'da Bir Don Kişot Esintisi: İtalyan Yeni Gerçekçiliği


Yunus Namaz Afrika Sinemasının Sömürgecilikle İmtihanı: Senegal'de Sinema ve Senegalli İlk Yönetmenlere


Yusuf Ziya Gökçek Kolonyal Hafıza'dan Dekolonizasyon Öforisi'ne: Afrika Sinemasını Hikayeleştirmek

AKBANK
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 133,50    133,50   
2 68,09    136,17   
3 46,28    138,84   
4 35,38    141,51   
5 28,84    144,18   
6 24,48    146,85   
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 133,50    133,50   
2 68,09    136,17   
3 46,28    138,84   
4 35,38    141,51   
5 28,84    144,18   
6 24,48    146,85   
GARANTİ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 133,50    133,50   
2 68,09    136,17   
3 46,28    138,84   
4 35,38    141,51   
5 28,84    144,18   
6 24,48    146,85   
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 133,50    133,50   
2 68,09    136,17   
3 46,28    138,84   
4 35,38    141,51   
5 28,84    144,18   
6 24,48    146,85   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat