"Rejisörün Hatıra Odası'nı hazırlarken, çok heyecanlandım. Hem kardeşimin kaleminin elimden geçiyor olması hem de sinema tarihine gerçek bir tuğla inşa etmenin heyacanıydı. Bülent'in filmcilik şahitliği bir nevi bilinmeyen, görülmeyen detayların öne çıkmasıydı.
Bu kitapta, ışığın iki yanı, karanlığın tek yüzü Bülent Pelit'in kaleminden bir başka yansıyor Yeşilçam'a.
Yer yer şaşırtıcı, düşündürücü, gerçek ve duygusal anılarıyla, öngörü ve fikirleriyle tatlı bir yolculuğa çıkmış gibi oldum. Her karesi gerçek, her planı bir sinema filminin dağılmış, yap-boz parçaları bulunca sevinilen bulmaca hazzı verdi çoğu zaman.
Yılların emeğini tüm çıplaklığıyla kaleme alan Bülent Pelit, beşikten mezara sinemanın içinde olduğunu mürekkebine öyle bir işlemiş ki, tamamen gerçeği yansıtmanın ötesinde bir güzellik sunuyor. Umarım onun bu mücadelesi tüm sinemaya gönül vermişlere de bir ışık olur.
Perdeye yazılan ve akseden görüntülerin sadece, elle tutulur, kıymeti bilinir bir endüstrinin parçası olmaktan çıkıp, emeğin merkez olduğu, gerçek bir sinema endüstrisine dönüşmesi için Rejisörün Hatıra Odası gibi kitapların çoğalması ve emektarlara hak ettikleri önemin yasalarla gerçekleşmesi umuduyla, sanatçı kıymetlidir. Onu kıymetlendiren izleyicisi ise koruyan devlet olmalıdır.
Alkışlar Bülent'e ve emek veren herkese...
Oya Pervin Pelit"
"Rejisörün Hatıra Odası'nı hazırlarken, çok heyecanlandım. Hem kardeşimin kaleminin elimden geçiyor olması hem de sinema tarihine gerçek bir tuğla inşa etmenin heyacanıydı. Bülent'in filmcilik şahitliği bir nevi bilinmeyen, görülmeyen detayların öne çıkmasıydı.
Bu kitapta, ışığın iki yanı, karanlığın tek yüzü Bülent Pelit'in kaleminden bir başka yansıyor Yeşilçam'a.
Yer yer şaşırtıcı, düşündürücü, gerçek ve duygusal anılarıyla, öngörü ve fikirleriyle tatlı bir yolculuğa çıkmış gibi oldum. Her karesi gerçek, her planı bir sinema filminin dağılmış, yap-boz parçaları bulunca sevinilen bulmaca hazzı verdi çoğu zaman.
Yılların emeğini tüm çıplaklığıyla kaleme alan Bülent Pelit, beşikten mezara sinemanın içinde olduğunu mürekkebine öyle bir işlemiş ki, tamamen gerçeği yansıtmanın ötesinde bir güzellik sunuyor. Umarım onun bu mücadelesi tüm sinemaya gönül vermişlere de bir ışık olur.
Perdeye yazılan ve akseden görüntülerin sadece, elle tutulur, kıymeti bilinir bir endüstrinin parçası olmaktan çıkıp, emeğin merkez olduğu, gerçek bir sinema endüstrisine dönüşmesi için Rejisörün Hatıra Odası gibi kitapların çoğalması ve emektarlara hak ettikleri önemin yasalarla gerçekleşmesi umuduyla, sanatçı kıymetlidir. Onu kıymetlendiren izleyicisi ise koruyan devlet olmalıdır.
Alkışlar Bülent'e ve emek veren herkese...
Oya Pervin Pelit"
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154,05 | 154,05 |
2 | 78,57 | 157,13 |
3 | 53,40 | 160,21 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154,05 | 154,05 |
2 | 78,57 | 157,13 |
3 | 53,40 | 160,21 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154,05 | 154,05 |
2 | 78,57 | 157,13 |
3 | 53,40 | 160,21 |
Taksit Sayısı | Taksit tutarı | Genel Toplam |
---|---|---|
Tek Çekim | 154,05 | 154,05 |
2 | 78,57 | 157,13 |
3 | 53,40 | 160,21 |