Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor

Stok Kodu:
9789758396504
Boyut:
15x21
Sayfa Sayısı:
124
Baskı Sayısı:
2
Basım Tarihi:
2021
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
1. Hamur
Dili:
Türkçe
Kategori:
%18 indirimli
75,00
61,50
9789758396504
694415
Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor
Spor ve Dijital Oyunda Son Nokta: E-Spor
61.50

Dünyada yeni bir spor doğuyor…Özellikle 15-25 yaş kuşağının futboldan bile daha fazla ilgi göstermeye başladığı sporun adı; e-spor.
Teknolojinin hızlı bir şekilde gelişmesi topluumsal hayatımızı değiştirdiği gibi oyun oynama dınamiklerini de değiştirmiştir.Eğlenceli vakit geçirmek için gerçekleştirilen sokaklarda oynanan oyunlar,bilgisyar teknolojileri ile elektronik ortamlara taşınmış böylelikle de geleneksel oyunların yerini dijital oyunlar almıştır.Günümüzdeki gençlerin teknoloji ile iç içe olması,geleneksel oyunların aksine teknoloji kullanarak büyümeleri,onların geleneksel oyunlar yerine teknolojik aletler ile ilgili olmalarına sebep olmaktadır.Bu durum da gençlerin dijital oyunlara olan ilgilerini beraberinde getirmektedir.


Araştırmacılar ve okuyucular için rehber niteliğini taşıyacağını düşündüğüm bu kitabın birinci bölümünde spor ve oyun ile ilgili kısa bir tarihçesinden,İkinci bölümünde bu oyunların dijital ortamlara geçmesiyle doğan dijital oyun kavramından,dijital oyun çesitlerinden ve bu oyunların olumlu/olumsuz yönlerinden,üçüncü bölümde ise özellikle genç nesiltarafından büyük rağbet gören e-sporun,tarihçesi ve bileşenleri gibi konular yer almaktadır.


İçindekiler


Spor Ve Oyun


Dijital Oyunlar


E-Spor(Elektronik Spor)

Dünyada yeni bir spor doğuyor…Özellikle 15-25 yaş kuşağının futboldan bile daha fazla ilgi göstermeye başladığı sporun adı; e-spor.
Teknolojinin hızlı bir şekilde gelişmesi topluumsal hayatımızı değiştirdiği gibi oyun oynama dınamiklerini de değiştirmiştir.Eğlenceli vakit geçirmek için gerçekleştirilen sokaklarda oynanan oyunlar,bilgisyar teknolojileri ile elektronik ortamlara taşınmış böylelikle de geleneksel oyunların yerini dijital oyunlar almıştır.Günümüzdeki gençlerin teknoloji ile iç içe olması,geleneksel oyunların aksine teknoloji kullanarak büyümeleri,onların geleneksel oyunlar yerine teknolojik aletler ile ilgili olmalarına sebep olmaktadır.Bu durum da gençlerin dijital oyunlara olan ilgilerini beraberinde getirmektedir.


Araştırmacılar ve okuyucular için rehber niteliğini taşıyacağını düşündüğüm bu kitabın birinci bölümünde spor ve oyun ile ilgili kısa bir tarihçesinden,İkinci bölümünde bu oyunların dijital ortamlara geçmesiyle doğan dijital oyun kavramından,dijital oyun çesitlerinden ve bu oyunların olumlu/olumsuz yönlerinden,üçüncü bölümde ise özellikle genç nesiltarafından büyük rağbet gören e-sporun,tarihçesi ve bileşenleri gibi konular yer almaktadır.


İçindekiler


Spor Ve Oyun


Dijital Oyunlar


E-Spor(Elektronik Spor)

AKBANK
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 61,50    61,50   
2 31,37    62,73   
3 21,32    63,96   
4 16,30    65,19   
5 13,28    66,42   
6 11,28    67,65   
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 61,50    61,50   
2 31,37    62,73   
3 21,32    63,96   
4 16,30    65,19   
5 13,28    66,42   
6 11,28    67,65   
GARANTİ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 61,50    61,50   
2 31,37    62,73   
3 21,32    63,96   
4 16,30    65,19   
5 13,28    66,42   
6 11,28    67,65   
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 61,50    61,50   
2 31,37    62,73   
3 21,32    63,96   
4 16,30    65,19   
5 13,28    66,42   
6 11,28    67,65   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat