Üniversite Gençliğinin Dijital Oyun Oynama Alışkan

Stok Kodu:
9786253932626
Boyut:
16,5x24
Sayfa Sayısı:
276
Baskı Sayısı:
1
Basım Tarihi:
2024
Kapak Türü:
Ciltsiz
Kağıt Türü:
2. Hamur
%15 indirimli
150,00
127,50
9786253932626
940535
Üniversite Gençliğinin Dijital Oyun Oynama Alışkan
Üniversite Gençliğinin Dijital Oyun Oynama Alışkan
127.50

Bilgisayar ve internet birçok açıdan hayatı kolaylaştırırken oyun ve eğlence aracı olarak da yaygın bir biçimde kullanılmaktadır. Yeni teknolojilerin gelişmesi ve hızlı kentleşme nedeniyle şehirlerde çocukların oynayabileceği güvenli alanların azalmasıyla birlikte geleneksel oyunların yerini dijital yazılımlar almaya başlamıştır. Her ne kadar her yaş grubundan birey bu oyunları oynasa da gençler arasında kullanımı ciddi oranda artmaktadır. Ergenlerin ve gençlerin eskiden oyun parklarında ve sokaklarda oynadığı oyunlar, son yıllarda yerini bilgisayar başında internet üzerinden veya oyun salonlarında oynanan elektronik oyunlara bırakmıştır. Dijital oyun teknolojilerinin gelişmesi; kültür değişimini tetiklemiş, çocuk ve gençler arasında dijital oyunlara olan tutkunun giderek artmasına ve dijital oyun bağımlılığına dönüşmesine sebep olmuştur.
Bu çalışmada; üniversite gençliğinin dijital oyun oynama alışkanlığı ölçülmüş, çeşitli sosyoekonomik faktörlerin, internetteki çeşitli faaliyetlere ilginin, internet cihazları kullanma alışkanlığının, dijital oyun türlerine ilginin, dijital oyun oynamanın olumlu ve olumsuz psikolojik, ailevi ve sosyolojik etkilerine inancın dijital oyun oynama sıklığı üzerindeki marjinal etkileri araştırılmıştır.

Bilgisayar ve internet birçok açıdan hayatı kolaylaştırırken oyun ve eğlence aracı olarak da yaygın bir biçimde kullanılmaktadır. Yeni teknolojilerin gelişmesi ve hızlı kentleşme nedeniyle şehirlerde çocukların oynayabileceği güvenli alanların azalmasıyla birlikte geleneksel oyunların yerini dijital yazılımlar almaya başlamıştır. Her ne kadar her yaş grubundan birey bu oyunları oynasa da gençler arasında kullanımı ciddi oranda artmaktadır. Ergenlerin ve gençlerin eskiden oyun parklarında ve sokaklarda oynadığı oyunlar, son yıllarda yerini bilgisayar başında internet üzerinden veya oyun salonlarında oynanan elektronik oyunlara bırakmıştır. Dijital oyun teknolojilerinin gelişmesi; kültür değişimini tetiklemiş, çocuk ve gençler arasında dijital oyunlara olan tutkunun giderek artmasına ve dijital oyun bağımlılığına dönüşmesine sebep olmuştur.
Bu çalışmada; üniversite gençliğinin dijital oyun oynama alışkanlığı ölçülmüş, çeşitli sosyoekonomik faktörlerin, internetteki çeşitli faaliyetlere ilginin, internet cihazları kullanma alışkanlığının, dijital oyun türlerine ilginin, dijital oyun oynamanın olumlu ve olumsuz psikolojik, ailevi ve sosyolojik etkilerine inancın dijital oyun oynama sıklığı üzerindeki marjinal etkileri araştırılmıştır.

AKBANK
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 127,50    127,50   
2 65,03    130,05   
3 44,20    132,60   
4 33,79    135,15   
5 27,54    137,70   
6 23,38    140,25   
ZİRAAT BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 127,50    127,50   
2 65,03    130,05   
3 44,20    132,60   
4 33,79    135,15   
5 27,54    137,70   
6 23,38    140,25   
GARANTİ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 127,50    127,50   
2 65,03    130,05   
3 44,20    132,60   
4 33,79    135,15   
5 27,54    137,70   
6 23,38    140,25   
İŞ BANKASI
Taksit Sayısı Taksit tutarı Genel Toplam
Tek Çekim 127,50    127,50   
2 65,03    130,05   
3 44,20    132,60   
4 33,79    135,15   
5 27,54    137,70   
6 23,38    140,25   
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.
Kapat